Betrouwbaar importeren uit China: Hoe vind ik een betrouwbare import partner in China

Het vinden van een leverancier China is één ding. Het vinden van een betrouwbare leverancier in China is een tweede.

inleiding over China

Onze belangrijkste kantoren zijn gelegen in het hart van de industriële China. Dat kan zijn in Hong Kong. Wij vinden van een betrouwbare leverancier voor een product uit China is essentieel.

Deze Chinese partner heb je nodig om te onderhandelen in het Chinees met deze leveranciers voor de beste prijs / kwaliteit verhouding die mogelijk is.

Zorg dat de Chinese functionarissen in elk geval drietalig zijn, Engels, Mandarijn en Cantonees.

Zorg ervoor deze deze partner alle ISO9001 en ISO 2000 systemen toegepast en zijn gecontroleerd, voordat een bestelling wordt geplaatst. Dit geldt ook voor de procedures voor de controle van de toeleveranciers.

Zorg er ook voor dat, nadat een order is geplaatst, een kwaliteitscontrole plaatsvindt om ervoor te zorgen dat het geleverde product aan u is zo goed als, of zelfs beter, dan het product dat u hebt besteld of van het monster u goedgekeurd.

Uw voordeel van een goedkoop product afkomstig uit China kan verloren gaan bij een product van slechte kwaliteit.

Tips over import uit China

Zorg dat u een Chinese partner vindt, die u alle problemen met het importeren, de kwaliteitscontrole, de communicatie, de prijzen en logistieke problemen kan oplossen. Een goed aanspreekpunt in China kan van levensbelang zijn voor uw bedrijf en goede naam.

Links met extra info over importeren uit China

www.kvk.nl

www.belastingdienst.nl

www.douane.nl

Antwoord niet gevonden?
Aangepast zoeken
Gerelateerde artikelen
Beoordelen
+
Beoordeling
Uw
waardering
?
-
Reacties
#
01-01-1970
01:00
Reageren