Cellulitis verwijderen door massage

Cellulitis verwijderen door massage

Er zijn maar weinig vrouwen die geen last hebben van cellulitis en daarom zijn er veel 'wondermiddeltjes' op de markt tegen cellulitis. Maar iedere vrouw die deze heeft geprobeerd weet dat deze anti-cellulitis middelen nauwelijks tot geen effect hebben. De beste methode om af te komen van cellulitis is tevens de oudste methode! Door middel van een gerichte anti-cellulitis massage, zal je effectief cellulitis kunnen verwijderen. Cellulitis zit onder het huidoppervlak en daarom is er géén crème die cellulitis kan verwijderen. Door middel van massage kun je de vetophopingen onder de huid verschuiven waardoor je een egale huid krijgt zonder cellulitis! Wanneer je iedere dag een kwartier de 'probleemzones' masseert, zul je binnen een maand de zichtbare resultaten mogen aanschouwen. Geen tijd om een maand te wachten? Geen probleem! Scroll dan naar beneden voor handige tips om cellulitis direct te verbergen!

Cellulitis verwijderen door anti-cellulitis massages

Masseren is de oudste methode om je te ontdoen van cellulitis. Je kunt met massages heel gericht plaatselijk vet verwijderen en tevens de bloedcirculatie van het lichaam verhogen. Door de constante druk op een bepaald gebied, stimuleer je ook de zuurstoftoevoer zodat de huid er mooier gaat uitzien. Het is een goed idee om, net als bij het sporten, een anti-cellulitis schema te maken. Probeer dagelijks een kwartier vrij te maken voor anti-cellulitis massages. Kun je écht geen kwartier vrij maken per dag? Masseer je probleemzones dan dagelijks 5 minuten. Dit zal effectiever zijn dan wanneer je enkele dagen per week een kwartier besteed aan de anti-cellulitis massage!

  1. Zorg er in de eerste plaats voor dat de huid goed is gereinigd en gehydrateerd voordat je aan de massage sessie begint. Het is essentieel om etherische olie of een lotion te gebruiken om de anti-cellulitis massage te vergemakkelijken. Oliën die gemaakt zijn op basis van pepermunt, gember of lavendel zijn de beste anti-cellulitis etherische oliën, omdat ze plaatselijk de lichaamstemperatuur verhogen. Dit zorgt ervoor dat de gifstoffen worden afgevoerd en dat je plaatselijk meer vet kunt verliezen. Probeer een van deze oliën in je bezit te krijgen om het effect van de anti-cellulitis massage te maximaliseren.
  2. Een gouden regel voor anti-cellulitis massages is om je wijsvingers en duimen eerst te gebruiken. Dit is een perfecte methode om het te behandelen gebied voor te bereiden op ingewikkeldere technieken. Begin in de huid te 'knijpen' en verplaats steeds van plaats. Gebruik daarna ook de andere vingers. Om het begin extra effectief te maken, gebruik je best alleen je vingertoppen.
  3. De volgende stap bij een anti-cellulitis massage, is gebruik maken van de handpalmen in plaats van de vingers. Masseer de huid nu met de hele handpalmen en voer de druk zachtjes op om de gifstoffen effectief af te voeren.
  4. Wissel deze twee massagetechnieken af tijdens de anti-cellulitis massage. Vergeet niet om de efficiëntie van de anti-cellulitis massage te versterken door gezond te eten, veel water te drinken en voldoende te eten.

Hoe maak je cellulitis onzichtbaar?

  • Cellulitis is beter zichtbaar op een lichte huid dan op een donkere. Breng daarom een zelfbruiningsspray of -lotion aan zodat je de cellulitis direct minder opvallend lijkt. Zorg er wel voor dat je van tevoren je lichaam scrubt zodat je je bruine kleurtje langer kunt behouden.
  • Ook bij een droge huid valt cellulitis meer op. Gebruik daarom goede hydraterende lotions voor de Droge huid.
  • Breng een glanzende olie aan op je lichaam. Deze olie zal het licht reflecteren en de indruk van een gladde huid wekken!

Antwoord niet gevonden?
Aangepast zoeken
Gerelateerde artikelen
Beoordelen
+
Beoordeling
Uw
waardering
?
-
Reacties
#
01-01-1970
01:00
Reageren