De beste soorten thee om af te vallen

Afvallen met thee

Wereldwijd wordt thee geprezen vanwege zijn diversiteit aan smaken en de positieve effecten van thee op zowel het lichaam als de gezondheid. Zo wordt thee in steeds meer landen gezien als een natuurlijk medicijn en als preventief middel tegen allerlei ziektes. Bovendien wordt thee ook steeds meer verwerkt in gezichtsbehandelingen en gezichtsmaskers omdat de krachtige antioxidanten uit thee vroegtijdige huidveroudering tegengaan en de huid een snelle oppepper geven. Daarnaast zijn er ook theesoorten die ondersteunen bij het afvallen. Onderstaande theesoorten bevatten allerlei positieve effecten op het lichaam, maar het meest bekend zijn ze als afslankthee.

De beste soorten thee om af te vallen

Afvallen met Groene thee

We beginnen met de meest bekende afslankthee: groene thee. Waarschijnlijk is groene thee tegenwoordig de meest aangeprezen thee omdat groene thee een waar wondermiddel voor de gezondheid én het figuur is. Groene thee verhoogt het metabolisme waardoor men snel afvalt met groene thee. Daarnaast is er ook ontdekt dat groene thee een bijzonder positief effect heeft op de huid, zowel bij acne als bij rimpels. Verder kan groene thee mondwater vervangen en is groene thee effectief bij het bestrijden van hoofdpijn. Ook voor gezondere en sterke nagels kun je groene thee drinken. Het is bovendien zelfs bewezen dat groene thee de kans op allerlei soorten kanker verkleint. Kortom: je hebt geen reden om niet vandaag nog te beginnen met het drinken van groene thee! Er zijn tientallen smaken groene thee verkrijgbaar, waaronder groene thee met munt, sinaasappel, citroen en granaatappel.

Klik hier om een uitgebreid artikel te lezen over afvallen met groene thee.

Afvallen met Witte thee

Witte thee heeft de hoogste concentratie antioxidanten van alle theesoorten omdat witte thee het minst bewerkt is. Witte thee verhoogt, net als groene thee, de stofwisseling waardoor je ook afslankt met witte thee. Dagelijks drie kopjes witte thee drinken is al voldoende om binnen één maand resultaat te zien. Ook witte thee is verkrijgbaar in allerlei smaken, maar voor een zo groot mogelijk gewichtsverlies drink je witte thee het beste in zijn natuurlijke, pure vorm.

Klik hier om een uitgebreid artikel te lezen over afvallen met witte thee.

Afvallen met Detox thee

Detox thee is oorspronkelijk uit India afkomstig en reinigt het lichaam grondig van binnen. Het is mogelijk om af te vallen met Detox thee omdat Detox thee alle gifstoffen uit het lichaam voert. Deze opgestapelde gifstoffen kunnen vochtophopingen veroorzaken waardoor je er dikker uitziet dan je bent. Door dagelijks Detox thee te drinken, ben je binnen een paar weken van deze vochtophopingen af. Bovendien zal je je veel fitter als je Detox thee drinkt omdat gifstoffen vermoeidheid en een verslechterde weerstand veroorzaken.

Klik hier om een uitgebreid artikel te lezen over afvallen met Detox thee.

Afvallen met Pu-Erh thee

Pu-Erh thee is een uit China afkomstige thee die bekend staat om zijn vele geneeskrachtige eigenschappen. Pu-Erh thee is effectief als afslankthee omdat Pu-Erh thee het hongergevoel doet verminderen en de vetverbranding stimuleert. Voor het beste resultaat dient met drie à vier kopjes Pu-Erh thee per dag te drinken.

Klik hier om een uitgebreid artikel te lezen over afvallen met Pu-Erh thee.

Antwoord niet gevonden?
Aangepast zoeken
Gerelateerde artikelen
Beoordelen
+
Beoordeling
Uw
waardering
?
-
Reacties
#
01-01-1970
01:00
Reageren