De goedkoopste sim only telefoon abonnementen voor mobiel bellen vergelijken

Mobiel bellen kan tegenwoordig niet alleen meer met een prepaid telefoonkaart, maar ook met een abonnement. Maandelijks een vast bedrag betalen voor de belminuten en sms’jes die je maakt. Maar wat zijn dan de dingen waar je op moet letten als je een abonnement afsluit?

Sim Only

Bij een sim only abonnement kiest men voor een abonnement waar men alleen een simkaart ontvangt. Dus geen abonnement waar een mobiele telefoon bij wordt aangeleverd. Hier kan men voor kiezen als men veel belt en de prepaid simkaart die men heeft niet meer toereikend is. Als de telefoon dan bevalt kan ervoor gekozen worden om een sim only abonnement te kopen door daar een sim only contract voor te tekenen. Het is verstandig om dan eerst te controleren of uw telefoon wel simlock vrij is zodat u de nieuw verkregen simkaart onmiddellijk in gebruik kan nemen

Super Sim Only

Naast de gewone sim only abonnementen zijn er ook de zogenaamde super sim only abonnementen. Deze abonnementen zijn completer en komen vaak met onbeperkt internetten, veel belminuten en sms’jes. Deze super sim only abonnementen zijn handig als men de telefoon veel gebruikt en deze gebruiksvriendelijk vinden, zodat er geen nieuwe telefoon aangeschaft hoeft te worden.

Sim Only Vergelijken

Net als bij de prepaid telefoons zijn er ook bij de sim only abonnementen verschillende aanbieders en is het aan te raden om eerst goed te informeren naar deze aanbieders en bij welk netwerk deze actief zijn. Dit is belangrijk omdat niet elk netwerk overal bereik heeft en het is natuurlijk prettig als u in uw omgeving altijd bereik heeft.

Naast de verschillende netwerken die de verscheidene aanbieders aanbieden moet er natuurlijk ook nog worden gekeken naar de verschillende prijzen die aan worden geboden. Daarnaast is het ook verstandig om eerst na te gaan of u veel gaat bellen, sms’en of dat u de telefoon ook veel gaat gebruiken voor de internetverbinding. Bij dit laatste is het aan te raden eerst te kijken of uw telefoon de mogelijkheid heeft om een verbinding met het internet te maken.

Sim Only Verlengen

Als men de sim only simkaart wil verlengen moet u ook bij uzelf nagaan of u tevreden was met de simonly die u heeft afgesloten. Als u dit heeft gedaan moet u bij uzelf nagaan of u met eenzelfde abonnement door wil of dat er meer belminuten in moeten of bijvoorbeeld het internet uit het abonnement. Ook is het handig om te kijken hoelang u met een volgend abonnement door wil, dit kan een jaar zijn maar is doorgaans toch twee jaar.

Tips over abonnementen voor mobiele telefoons

heb jij een goede tip voor mobiel bellen met een voordelig telefoon abonnement? laat een reactie achter en wellicht wordt jouw tip hier geplaatst!

Antwoord niet gevonden?
Aangepast zoeken
Gerelateerde artikelen
Beoordelen
+
Beoordeling
Uw
waardering
?
-
Reacties
#
01-01-1970
01:00
Reageren