De goedkoopste toner en cartridges voor Brother printers

Apparaten die documenten uitprinten heb je in alle soorten en maten. Je hebt color printers, laser printers, inkjet printers, Photo printers en tegenwoordig zelfs All in one-printers. Een ding hebben ze allemaal gemeen: er moet inkt in. Inkt is te koop in printer cartridges en printer toners.

Printer cartridges en printer toners, wanneer welke?

Cartridges gebruik je bij inkjetprinters, dus printers die gebruik maken van daadwerkelijke inkt. Deze zijn geschikt voor thuisgebruik waar niet veel geprint wordt.

Dan zijn er ook nog toners, die poeder aan de printer levert om de tekst of afbeelding mee af te drukken. Toners zitten in grotere printers voor gebruik op scholen en kantoren, zoals All in one printers en laserprinters.

De Brother LC 1000 SH printer cartridge

De Brother LC 1000 SH printer cartridge is een kwalitatief hoogstaande cartridge voor inkjet printers. Dit zijn dus printers die met echte inkt werken. De LC 1000 cartridges lijn is leverbaar in setjes van 4 kleuren: zwart, cyaan, magenta en geel. Voor 1 zo’n setje betaal je ongeveer 15 euro.

De kleuren zijn levendig en drogen snel. Daarnaast is de cartridge compatibel met meer dan 30 printers, waaronder printers uit de DPC, MFC (All in one printers) en LC lijnen. Eigenlijk zijnde cartridges bruikbaar bij printers die werken met de LC1000, LC51, LC960 en LC970 cartridge lijnen.

Printer cartridge kwaliteit verzekering

Natuurlijk wilt u zeker weten dat de cartridges die u koopt, goed zijn. Daarom komen alle LC 1000 SH cartridges met de ISO9001 kwaliteitsverzekering. Als een product dit label heeft, weet u dat het goed zit. Deze verzekering geeft namelijk aan dat het product aan de benodigdheden van de klant zal voldoen.

Navulbare cartridges

Een van de grootste pluspunten van de LC 1000 SH printer cartridge lijn is dat ze heel gemakkelijk navulbaar zijn. Je hoeft dus niet elke keer dat de printer cartridge leeg is, een compleet nieuwe te kopen. Je koopt gewoon de inkt die je vervolgens in de cartridge doet, en hij werkt weer. Dit is veel goedkoper en gemakkelijker.

Kortom

De Brother LC 1000 SH printer cartridge is een kwalitatief hoogstaande cartridge die voor zowel thuis als op kantoor geschikt is bij inkjet, all in one, photo en color printers. Brother levert verschillende kleuren en inhouden, dus voor iedereen is de geschikte printer cartridge te koop.

Antwoord niet gevonden?
Aangepast zoeken
Gerelateerde artikelen
Beoordelen
+
Beoordeling
Uw
waardering
?
-
Reacties
#
01-01-1970
01:00
Reageren