Gebruikerspagina Lilalollie

Wie is lilalollie?

Ik ben biologiedocente! Geinteresseerd in alles wat te maken heeft met biologie, aardrijkskunde, psychologie en scheikunde, maar met name medische biologie.

Ik vind het leuk om artikeltjes te schrijven in mijn vrije tijd en schrijf daarom ook elke dag een update in mijn blog.

Je kunt me volgen op twitter: Lilalilalollie. Ik volg je met alle plezier terug.

Of op mijn blog; de moderne huisvrouw, waar je ook reacties kunt achterlaten. Daarnaast schrijf ik over diëten en afvallen op crashdieetinfo.

Wil je ook schrijven bij leerwiki, klik dan hier.

Gebruiker Lilalollie
Lid sinds 2011-08-04
Land Nederland
Aantal artikelen 301
Bezoekers All time 973310
Artikel uitgelicht

Veel mensen hebben er wel eens van gehoord of last van gehad; trombose. Trombose is een bloedstolsel in een bloedvat en zorgt ervoor dat een ader geen bloed meer kan afvoeren of dat een slagader geen zuurstof meer aan kan voeren. Ook kan een stolsel loskomen en naar een ander deel van het lichaam vervoerd worden en bijvoorbeeld terecht komen in de hersenen of in de longen. Trombose is dus best ernstig en het is handig om de ziekte op tijd te herkennen. Wat zijn de oorzaken en symptomen van trombo...

Alle artikelen van Lilalollie

Gezondheid

Cultuur

Lifestyle