Gebruikerspagina Ronald

Welkom op mijn persoonlijke pagina,

Leerwiki is voor mij de ideale web-omgeving waar ik mijn kennis en ervaring kan ordenen en publiceren. De inspiratie voor mijn artikelen haal ik uit mijn dagelijkse bezigheden.

Elke bezoeker mag van mijn kennis en ervaring gebruik maken. Regelmatig krijg ik reacties op mijn artikelen, waarin aanvullingen, tips en suggesties worden gegeven. Deze reacties probeer ik zo goed mogelijk te verwerken in mijn artikelen. Daarmee krijgt elk artikel zijn eigen dynamiek en blijven alle artikelen actueel en accuraat. Daarom wil ik iedereen uitnodigen om een reactie te geven!

Het is mijn bedoeling om enkele onderwerpen verder uit te gaan werken. Daarmee probeer ik dan aan te sluiten op het voorkennis niveau van de verschillende bezoekers. Op deze wijze kunnen zowel beginners, gevorderden en ver-gevorderden nieuwe kennis vergaren en delen.

Leerwiki is voor mij dan ook een kennis-rijke omgeving waarin kennis delen centraal staat. Leerwiki.nl is daardoor niet alleen mijn geheugen online, maar vooral ook een bron van nieuwe kennis en inspiratie.

Groet, Ronald

Gebruiker Ronald
Lid sinds 2008-01-24
Land Nederland
Aantal artikelen 303
Bezoekers All time 1082454
Artikel uitgelicht

Droom jij van een grote carrière als keeper? Wil jij in de voetsporen treden van topkeepers als Edwin van der Sar of Maarten Stekelenburg? Dan moet je natuurlijk veel trainen en hard werken! Maar ook bij sport geldt: goed gereedschap is het halve werk. En zeker voor keepers is dit van groot belang! De basis van elke doelman is zijn belangrijkste gereedschap: zijn keepershandschoenen. Een doelman zonder handschoenen die bij hem passen, zal nooit zijn maximale niveau kunnen halen; keepershandschoe...

Alle artikelen van Ronald

Gezondheid

Techniek

Cultuur

Maatschappij

Financieel

Lifestyle