Goedkoop prepaid bellen met mobiele gsm telefoon

Even naar huis bellen als je wat later bent voor het eten, of naar het werk bellen dat je in de file staat en dus wat later komt. De mobiele telefoon is niet meer weg te denken uit de moderne samenleving. Er zijn tegenwoordig verscheidene providers en meerdere mobiele netwerken dus er is keuze genoeg.

Prepaid bellen

Prepaid met je mobiel bellen, een opwaardeerkaart kopen bij de mobiele telefoon winkel en je telefoon opwaarderen. Maar waar het is verstandig te kijken wat je wil gaan doen met je mobiel: bellen, sms’en of een beetje van beiden. Bij welke aanbieder je wil bellen of over welk netwerk je wilt gaan bellen.

Bellen of sms’en

Zoals gezegd is het verstandig om eerst te kijken of je veel met je mobiel gaat bellen of dat bellen niet veel gebeurd maar dat er veel wordt ge-sms’t. Er zijn namelijk aanbieders die goedkoop zijn met bellen of aan de andere kant goedkoop zijn met sms’en. Natuurlijk zijn er ook aanbieders die deze twee eigenschappen van een mobiel in één prepaid kaart zetten. Het is dus goed om eerst de tarieven voor mobiele telefonie met elkaar te vergelijken en daaruit de prepaid tarieven kiezen die het beste bij je passen.

Netwerken voor mobiele telefonie

Als er een telefoon wordt aangeschaft is het ook belangrijk om te kijken bij netwerk je aanbieder zit, omdat het bereik per netwerk verschilt. Als je dus uit je omgeving te horen krijgt dat er veel mensen zijn met een aanbieder die bij een bepaald netwerk zitten en deze mensen hebben weinig bereik, moet je er over nadenken om bij een ander netwerk te gaan.

Welke mobiele telefoon

Naast de verschillende aanbieders en netwerken zijn er ook tientallen verschillende merken telefoons, zo zijn er mobiele telefoons van Motorola, Samsung, Nokia, LG en Sony Ericsson. Ook is het goed om van te voren na te gaan of je nog extra’s op je telefoon wilt hebben. Moet de telefoon bijvoorbeeld muziek af kunnen spelen, moet er een camera in de telefoon gebouwd zijn en bluetooth is tegenwoordig ook niet meer weg te denken bij de moderne mobiele telefoon. Het is daarom goed om te informeren bij een mobiele telefoon winkel of om een site van één van de winkels te bezoeken.

Tips en aanbieders

  • Soms kan je korting krijgen tijdens acties met oude mobieltjes omruilen. je levert jouw oude telefoon in en je koopt een nieuwe mobiele telfoon met korting!

Heb jij een goed tip? Plaats een reactie en jouw tip wordt hier geplaatst!

Antwoord niet gevonden?
Aangepast zoeken
Gerelateerde artikelen
Beoordelen
+
Beoordeling
Uw
waardering
?
-
Reacties
#
01-01-1970
01:00
Reageren