Hoe download ik torrent bestanden

Waarschijnlijk heb je wel eens gehoord over het downloaden van torrents. Eigenlijk kun je op deze manier bijna alles downloaden. Van e-books en muziek albums tot de nieuwste films en gehele muziek collecties van artiesten. Er zijn meerdere typen software waarmee torrent bestanden kunnen worden gedownload. Azareus is een goede en een van de snelste.

Handleiding Azareus

  1. Veilig downloaden kan via een goedkope betaalde online service. Dan weet je zeker dat het virusvrij is.
  2. Installeer het programma
  3. Download en open een torrent bestand vanaf een torrentsite op internet
  4. De download zal automatisch starten.

Stappen

  • De eerste stap is het downloaden van een torrent client. Dit is een simpelweg software om torrents mee te kunnen downloaden. Voorbeelden van torrent clients zijn Azureus Vuze, Bittorrent en µTorrent.
  • Na de installatie van een dergelijke torrentclient kun je op torrent verzamelsites op zoek gaan naar de bestanden die je graag wilt downloaden. Voorbeelden van verzamelsites zijn torrent reactor.com en torrentz.com.
  • Klik op een van de links in de zoekresultaten. Er wordt gevraagd of je het bestand wilt downloaden of openen. Open het bestand (van circa 2 kb) en je torrent client begint automatisch met het downloaden van het echte bestand.

Tip!

  • Youtorrent.com is een soort google voor torrents waarmee je alle torrentsites tegelijk kunt doorzoeken.

Waarschuwingen!

  • Pas altijd op voor virussen en let op welke bestanden je download.
  • Zorg altijd dat je virusscanner up to date is voor het geval je een virus hebt binnengehaald.
  • Volgens de wet is het toegestaan bestanden te downloaden. Het is echter illegaal om bestanden te delen. Let dus goed op! (In België is downloaden ook verboden)

Links naar Software Download sites

Kijk ook eens op:

warez download

software download

scanner download

Heb je een goede link? Meld deze dan aan! Klik hieronder op Reageren...

Antwoord niet gevonden?
Aangepast zoeken
Gerelateerde artikelen
Beoordelen
+
Beoordeling
Uw
waardering
?
-
Reacties
#
01-01-1970
01:00
Reageren