Hoe kies je de beste autoverzekering

U wilt uw auto goed en voordelig verzekeren.

Vrij vertaalt betekent dit een optimale dekking tegen de beste prijs. Dat biedt namelijk de meeste zekerheid als het erop aan komt. Het vergelijken van prijzen van een autoverzekering van verschillende aanbieders kan zeer eenvoudig online. Hoe? Ik heb dat eens goed uitgezocht en overzichtelijk gerangschikt. Hieronder vind je alles.

De verzekeringsmaatschappijen voor uw auto

Bedenk vooraf of u het belangrijk vindt om bij een bekende verzekeringsmaatschappij aangesloten te zijn. Zodra u veel reclame van een bepaalde verzekeringsmaatschappij ziet, betekent dit dat deze verzekeringsmaatschappij (veel) geld aan marketing uitgeeft. En wie moet dat betalen? Dat zijn uiteraard de mensen die een auto verzekering afsluiten bij deze maatschappij. Onze stelregel is: hoe vaker een verzekeraar adverteert, hoe hoger de premie zal zijn. Uiteraard zal elke verzekeraar dit ontkennen...

Online auto verzekeringen

Er zijn sites die mogelijkheid bieden om online verzekeringspremies te vergelijken. Deze sites bieden veelal de volgende features:

  • In 4 eenvoudige stappen kunt u uw premie zelf berekenen.

- U ziet dus direct uw voordeel. - U kunt kiezen om (binnen een minuut) per e-mail een offerte te ontvangen. - U kunt direct verder met het afsluiten van de polis. - U krijgt binnen een minuut bevestiging. Uw auto echt direct verzekerd.

Tips voor uw auto verzekering

Er zijn ondertussen vele aanbieders. Denk bij het vergelijken niet alleen aan de laagste maandelijkse premie die betaald moet worden. Neem ook tijd om de voorwaarden te vergelijken. Denk daarbij aan:

  • een WA verzekering
  • een inzittenden verzekering
  • een reisverzekering
  • etc

De laagste prijs met een goede dekking en online beschikbaarheid.

Handige links over auto verzekeringen

www.deltalloyd.nl

en ook bij Inshared en Centraal Beheer hebben ze goede auto verzekeringen.

Letselschade

Heb u na een auto ongeluk letselschade opgelopen? Zoals een whiplash? Waarschijnlijk wordt u dan in contact gebracht met letselschade jurist van uw verzekeraar.

Antwoord niet gevonden?
Aangepast zoeken
Gerelateerde artikelen
Beoordelen
+
Beoordeling
Uw
waardering
?
-
Reacties
#
01-01-1970
01:00
Reageren