Hulp bij dichte oren

! Dit artikel is eigendom van de auteur Priscilla. Gebruik van deze informatie is niet toegestaan zonder toestemming van deze auteur. Raadpleeg onze Algemene Voorwaarden voor meer informatie of neem contact op met de auteur.
Antwoord niet gevonden?
Aangepast zoeken
Gerelateerde artikelen
Beoordelen
+
Beoordeling
Uw
waardering
?
-
Reacties
#
01-01-1970
01:00
#1
Jan
04-05-2012
23:42
Ik heb al 4 weken last van een dicht rechteroor.
Ik word ook duizelig en in de avond wod het erger.
De laatste dagen is me linkeroor ook dicht,ik ben niet verkouden.
Ik ben niet naar de huisarts gegaan omdat ik denk het gaat wel over,maar nee dus.
Door de dichtheid in me oren heb ik ook hoofdpijn.
#2
Priscilla
05-05-2012
10:32
Ik zou als ik u was toch maar even naar de huisarts gaan. Bij de meeste mensen zit het oor dicht door een verkoudheid en dit zou binnen enkele weken over moeten gaan. Maar aangezien dit bij u niet het geval, is er waarschijnlijk wat anders aan de hand. Als er een prop in zit zullen uw oren worden uitgespoten, dit is zo gebeurd en kan verder absoluut geen kwaad!
#3
Gisla
11-05-2012
10:42
Ik loop al 4 weken met dichte oren. 2 weken geleden heb ik laten uitspuiten heeft niet geholpen. ik ben gisteren naar de huisarts gegaan hij heeft mijn oordruppels gegeven (Sofradex)3x per dag 3 druppels. Eerlijk gezegd na het druppel klapte me oren helemaal dicht bijde kanten, ik kreeg gelijk paniekaanvallen. Ik heb vandaag weer gebeld en gezegd ik ga het niet gebruiken, ze moeten me maar iets anders geven. Dus ik wacht nog op een telefoontje.
#4
henry
11-05-2012
13:26
Dag Gisla, laat je nog even weten wat nu het probleem was?
Heb je ook last van een verkoudheid toevallig?

groet
Henry
#5
freddy
11-09-2012
22:01
beste lezer

ik heb al een paar weken last hoor vermindering ik weet niet waarvan dit de oorzaak is , ik heb mijn oren met zonnebloem olie behandeld maar het is nog steeds niet over,
ik hoor doffer en minder bass geluid bij muziek
kunnen jullie me helpen ben wanhopig

alvast bedankt
#6
Chantal
30-01-2013
10:50
Beste lezers,

Ik heb bijna een half jaar met het probleem gelopen dat mijn oren dicht zaten (gevoel zoals je in het vliegtuig kan hebben door hoogte) Ik ben hiermee naar de dokter geweest en heb een neusspray gekregen waarmee het probleem alleen maar erger werd. Hierop moest ik stoppen met de neusspray waardoor het probleem nog steeds niet opgelost was. Ondanks dat mijn dokter de noodzaak niet inzag heb ik erop gestaan om naar de KNO arts doorverwezen te worden. De KNO arts zag dat er een bepaalde druk op het trommelvlies ontstond bij het uitademen. De dokter vroeg of ik gebruik maakte van haarlak en/of deo spray en dat was het geval. Hij adviseerde mij deze producten een tijdje te laten staan omdat de nevel van deze producten wel eens een allergische reactie konden geven. Ik heb zijn advies opgevolgd en sindsdien geen last meer gehad. Bij mij was het de haarlak die de boosdoener was. Deo spuit ik nog wel maar dan zorg ik dat ik zo snel mogelijk uit die ruimte weg ga.

Ik heb in die periode dat ik last had van mijn oren ook gezocht op forums maar heb deze oorzaak nog niet eerder gevonden. Ik hoop dat ik er iemand mee kan helpen.

Groet,

Chantal
#7
Jose Brakhuis
27-02-2013
15:05
Hallo allemaal

Heb ook last van druk op oren,kno arts kan geen oorzaak vinden. Ben nu bij een ostheopaat en merk verbetering. Ook word ik behandeld door bio resenantie,brengt je lichaam weer in balans.{is echo accupuctuur}en heb een gistvrij dieet omdat er een bacterie in mijn lichaam zit,doe dit nu drie weken { klinkt niet fris}maar er is al heel veel snot los gekomen! Hoop dat jullie hier ook iets mee kunnen! Gr. Jose
#8
hendrik
03-06-2013
21:49
Ik heb sinds februari last van druk op beide oren en dit gebeurde van de een op de andere dag. Oorsuizen heb ik volgens mij al een jaartje of 15, maar daar heb ik nog het minste last van. Ik hoor mezelf praten, net als of je water in de oren hebt of in het vliegtuig zit.. Als ik praat en buig mijn hoofd naar onderen dan wordt het veel minder erg. Kom ik weer omhoog is het probleem ook terug. Tevens ben ik op slechte dagen, wanneer ik het meeste druk heb op mijn oren, licht in mijn hoofd en wordt hierdoor een beetje misselijk. Ben er mee naar de KNO geweest en die heeft een paar standaard testjes gedaan. De druk op beide oren was goed en ik heb een lawaai dip, wat ik wel wist. Voor de rest werd er niet naar mijn verhaal geluisterd maar ik zit er wel mee. Leer er maar mee te leven ..... Maar is er dan niets anders wat ik kan doen...?
#9
emma
09-06-2013
16:10
Ik heb ook last van een druk in mijn oor.Het is niet de hele tijd maar het komt en het gaat. Ben niet verkouden en nt gaan duiken... Ben wel gestopt met roken. Zou dat een oorzaak kunnen zijn?
#10
Sem
22-02-2014
22:56
Hoi,

Ik heb sinds 4 maanden last van mijn linkeroor, het begon met perongeluk Haarlak in me oor en daarna sinds dien niet meer normaal kunnen horen, lijkt op echo en met drukte volg ik geen gesprekken meer omdat het links afleid door echotonen enz hoor er ook vaak geruis en heb ondertussen 3 ontstekingen gehad en uiteindelijk gaan testen bij kno maar volgens hun zag t er allemaal Goed uit.. Ik ben radeloos en weet t niet meer, probeer t ergens te accepteren maar andere kant google ik dagelijks naar oplossingen, het rare is dat ke soms best bang en paniekerig van word, genieten van muziek en tv is heel wat minder. Twijfel voor second opinion.. Iemand toevallig een idee wat het nou kan zijn
#11
Jessie
01-04-2014
21:43
Halo iedereen ik ben verkouden en allebei me oren zitten al paar dagen dicht maar ik wou weten of ik dan gewoon muziek kan luisteren met oortjes in me oor ???
Reageren