Jujube kinderwagen clips zijn heel praktisch

Op pad met de kinderwagen

Tijdens een dagje uit gaan er een heleboel spullen mee als u een baby of peuter met u mee neemt!

De auto zit volgepakt met een kinderwagen, met voeding, luiers en alles wat daarbij komt kijken, een knuffel of speelgoedje voor de verveel momenten, extra kleding voor als het iets kouder wordt, jassen en mama heeft vaak ook nog eens een handtas mee voor haar eigen spulletjes.

Eenmaal op de plaats van bestemming wordt de kinderwagen uit de auto gehaald en moeten alle spullen in de handige boodschappenmand onder de kinderwagen die direct propvol zit. En dan staat er nog een luiertas in de auto… De hele dag slepen met een luiertas én een handtas over je schouder is niet prettig.

Vele ouders proberen om een luiertas aan de duwbeugel van de kinderwagen te knopen. Dit is niet alleen slecht voor de schouderband van de luiertas, het is ook nog eens niet praktisch. Als je de luiertas wilt gebruiken moet je hem los wriemelen en waarschijnlijk moet je regelmatig controleren of de tas nog wel goed vast zit. Jujube heeft hier iets op verzonnen, namelijk kinderwagen clips.

Ju-Ju-Be kinderwagen clips

Voor slechts €19,95 zijn alle problemen verleden tijd. Jujube heeft kinderwagen clips ontworpen waarmee je gemakkelijk zwaardere tassen, zoals luiertassen, aan de kinderwagen kan hangen. Met zijn super stevige constructie kan je bijna elk formaat tas eraan ophangen, zonder je zorgen te maken. Je kan zelf instellen hoe hoog of hoe laag de tas komt te hangen en met één beweging kan je een tas van de kinderwagen halen.

Aan luiertassen zitten stevige ringen in de vorm van een ‘D’. Deze kan je simpel en snel aan de Jujube kinderwagen clips hangen. Hierdoor blijft de tas goed op zijn plaats zitten. Uiteraard zijn de Jujube kinderwagen clips ook uitstekend geschikt voor bijvoorbeeld boodschappen tassen of tassen met andere spullen. Tijdens een dagje winkelen kan u makkelijk al uw aankopen aan de Jujube kinderwagen clips ophangen.

De Jujube kinderwagen clips zijn gemaakt voor de luiertassen van Jujube, maar zijn geschikt voor alle luiertassen die er bestaan.

Hoe werken Jujube kinderwagen clips?

In de verpakking vind u twee clips. U bevestigt de clips aan de duwbeugel van uw kinderwagen, één aan de linkerkant en één aan de rechterkant. U bevestigt de Jujube kinderwagen clips met een stevige band en u kan deze altijd laten zitten, ook als u er geen gebruik van maakt. Aan de banden zitten stevige clips, die u gemakkelijk aan uw luiertas kan klikken.

Voordelen Jujube kinderwagen clips

De voordelen van de Jujube kinderwagen clips spreken voor zich. U heeft uw luiertas altijd makkelijk en snel bij de hand, u kan makkelijk iets uit de luiertas halen terwijl hij hangt en de tas hangt stevig, waardoor gepruts verleden tijd is.

Nadelen Jujube kinderwagen clips

Hoewel de Jujube kinderwagen clips het geld absoluut waard zijn, vinden veel mensen €19,95 nogal een investering voor een paar clips. Wij raden toch aan om de clips eens goed te gaan bekijken in een winkel en eventueel om een demonstratie te vragen. Ze zijn namelijk wel heel erg handig.

Antwoord niet gevonden?
Aangepast zoeken
Gerelateerde artikelen
Beoordelen
+
Beoordeling
Uw
waardering
?
-
Reacties
#
01-01-1970
01:00
Reageren