Make up producten die je altijd in je handtas hoort te hebben

Make-up producten die je in je handtas hoort te hebben

De meeste vrouwen gebruiken dagelijks make-up om er netjes en verzorgd uit te zien en om hun oneffenheden te verbergen. Maar vaak komt het voor dat je gedurende de dag nog kleine correcties moet aanbrengen zodat je make-up er fris uit blijft zien. Op het werk en op school wordt er dus flink wat bijgewerkt aan de make-up. Veel meiden en vrouwen nemen daarom alle make-up producten die ze gebruiken dagelijks mee in hun tas. Dit is echter nergens voor nodig, omdat deze producten alleen onnodige ruimte in je handtas innemen. Er zijn echter wel bepaalde make-up producten die je best dagelijks bij je kunt hebben zodat je je make-up in iedere gewenste situatie kunt redden en zodat je gemakkelijk kunt wisselen van een dag make-up naar een avond make-up zonder je hele make-up collectie bij je te hebben. Wat je vaak ook ziet, is dat vrouwen juist te weinig make-up producten in hun tas meenemen en te veel op hun make-up vertrouwen. Dit artikel helpt je daarom op weg om altijd de meest elementaire make-up producten bij je te hebben.

Overzicht van make-up producten die je in je handtas hoort te hebben

Foundation

Een vloeibare foundation is een make-up product wat in geen enkele damestas zou moeten ontbreken. Het is een geweldig product waarmee je een vermoeide huid snel kunt verbergen. Bovendien verbergt foundation rimpels en fijne lijntjes waardoor je er jonger uiziet. Warm de foundation op met je handen zodat je gezicht de foundation extra goed opneemt en je huid er helder en fris uitziet. Gebruik een olie- en parfumvrije foundation die zo dicht mogelijk bij je natuurlijke huidskleur zit.

Concealer

Donkere kringen, rimpels, puisten, rode vlekken en littekens, je verbergt het allemaal met concealer! In dit artikel lees je hoe je alle oneffenheden gemakkelijk en snel kunt verbergen met concealer. De combinatie van concealer en foundation geeft een prachtige egale huid zodat je er iedere dag op je best uitziet, zelfs wanneer je een zware nacht achter de rug hebt.

Poeder

Veel vrouwen hebben last van een glanzende huid. Om de glans tegen te gaan, is het van belang om je make-up af te werken met poeder. Gedurende de dag kun je gemakkelijk je gezicht nog enkele keren poederen, zodat je huid mooi mat blijft. Poeder absorbeert namelijk de overtollige talg van je gezicht, waardoor je er de hele dag fris en stralend uitziet.

Lippenstift

Lippenstift is een van de meest vrouwelijke en aantrekkelijke make-up producten en een echte must-have beauty product in iedere handtas. Een vleugje lippenstift voegt onmiddellijk kleur en elegantie aan je gezicht toe en voorziet je van een stijlvolle look. Een eenvoudige matte lippenstift laat je er onmiddellijk verzorgd en aantrekkelijk uitzien. Kies daarom een mooie kleur lippenstift die bij je huidskleur, haarkleur en outfit past en neem deze mee naar je werk of naar school. Gebruik 's ochtends een lipliner zodat je lippenstift niet uit zal lopen. De lipliner kun je thuislaten, maar de lippenstift moet absoluut mee!

Oogschaduw

Oogschaduw vervaagt vaak gedurende de dag. Zorg er daarom voor dat je altijd oogschaduw in mooie natuurlijke kleuren in je tas hebt zitten. Gebruik lichte, neutrale tinten omdat deze je een frisse en jeugdige uitstraling geven.

Antwoord niet gevonden?
Aangepast zoeken
Gerelateerde artikelen
Beoordelen
+
Beoordeling
Uw
waardering
?
-
Reacties
#
01-01-1970
01:00
Reageren