Simpele manieren om snel en moeiteloos af te vallen zonder dieet

Snel afvallen zonder dieet

Er zijn inmiddels duizenden diëten en vele miljoenen mensen wereldwijd die een dieet volgen of ooit hebben gevolgd. Maar gelukkig komen er steeds meer mensen achter dat diëten alleen op korte termijn werken. Wanneer je weer normaal begint te eten, komen de kilo's (plus meestal een paar extra kilootjes) er in een mum van tijd weer aan. Gelukkig hoef je je eetpatroon in principe weinig aan te passen als je wilt afvallen! Als je enkele van onderstaande tips opneemt in je eetpatroon, hoef je geen dieet te volgen en nauwelijks moeite te doen maar je zult wél snel afvallen zonder moeite.

Tips om snel af te vallen zonder dieet

  • Drink iedere ochtend het versgeperst sap van één grapefruit en één citroen. Het sap hiervan zal ervoor zorgen dat je lichaam daarna de stoffen uit je eten omzet in energie in plaats van vet!
  • Drink gedurende de dag zo nu en dan een eetlepel appelazijn . Doe dit niet vaker dan zo'n 6 keer per dag. Appelazijn bevordert de stofwisseling en bevordert de afbraak van vet. Daarnaast is appelazijn volledig natuurlijk en zullen er dus geen bijwerkingen optreden bij het gebruik ervan.
  • Eet veel hete pepers. Deze helpen de stofwisseling te bevorderen en meer calorieën te verbranden.
  • Voeg vaker kaneel toe aan je voeding. Kaneel absorbeert suiker en verlaagt de bloedsuikerspiegel.
  • Komkommer is vochtafdrijvend en helpt gifstoffen af te voeren. Hierdoor verbeteren de lichaamscontouren. Bijkomend voordeel is dat je er jonger uit gaat zien als je komkommers vaker opneemt in je eetpatroon!
  • Mierikswortel versnelt de afbraak van vetcellen. Het is dus ideaal om het vet wat je al hebt te verbranden.
  • Ananas is een goede natuurlijke bestrijder tegen cellulitis omdat het vetophopingen doet verminderen! Daarnaast helpt ananas ook de gifstoffen af te voeren en het helpt de stofwisseling te bevorderen.
  • Asperges zijn een natuurlijke reiniger van het lichaam. Overtollige vocht- en vetophopingen zullen worden afgevoerd door meer asperges op te nemen in je eetpatroon.
  • Bietjes verminderen de vetopname en reinigen het lichaam van binnenuit. Hierdoor wordt het vet vanzelf afgestoten.
  • Tomaten bevatten zuren die de stofwisseling verhogen en vetcellen afbreken.
  • Kool zorgt voor een toenemende opname van eiwitten en koolhydraten. Hierdoor blijft er minder ruime over om vet op te nemen. Daarnaast is kool bevorderlijk voor de stofwisseling.

Tip

Zorg voor een gezond eetpatroon en neem slechts enkele van bovenstaande tips op in je dagelijkse eetpatroon. Wanneer je 3 à 4 van bovenstaande manieren toepast, zal je de beste resultaten bereiken. Veel succes met het afvallen!

Antwoord niet gevonden?
Aangepast zoeken
Gerelateerde artikelen
Beoordelen
+
Beoordeling
Uw
waardering
?
-
Reacties
#
01-01-1970
01:00
#1
kenny
04-05-2012
20:45
deze ingrediënten helpen inderdaad bij het afvallen !
gebruik ze en gij zult zien :)

Succes !
Reageren