Snel afvallen met Chili Burn

Afvallen met Chili Burn

Chili Burn is een 100% natuurlijke vetverbrander die gemaakt is van natuurlijke ingrediënten, zoals groene thee, Spaanse peper, gember, dille en pepermunt. Recente wetenschappelijke onderzoeken hebben duidelijk aangetoond dat het inderdaad mogelijk is om vet te verbranden met Chili Burn.

Het uitgaansprincipe van Chili Burn is heel eenvoudig: het lichaam aansporen om meer calorieën te verbranden waardoor je gewicht verliest en het opgeslagen vet verbrandt.

Voordelen van Chili Burn

  • Chili Burn veroorzaakt geen bijwerkingen
  • Chili Burn is 100% natuurlijk en hierdoor ook geschikt voor mensen met een allergie en veganisten
  • Het is wetenschappelijk aangetoond dat je met Chili Burn veel vet verbrandt binnen 12 weken

Hoe werkt Chili Burn?

Chili Burn verhoogt het lichaamseigen calorieverbruik, omdat het lichaam wordt aangespoord om meer calorieën te verbruiken voor warmte en energie in plaats van ze op te slaan. Opgeslagen vet wordt ook aangepakt omdat de stofwisseling omhoog gaat.

Wat zijn de ingrediënten van Chili Burn?

  1. Chili-extract - waarneembaar gewichtsverlies door het verhogen van de stofwisseling en de warmteproductie
  2. Groene thee-extract – verhoogt het calorieverbruik en de vetverbranding
  3. Dille – bestrijdt cellulitis effectief en kalmeert de spijsvertering
  4. Pepermunt – helpt de stofwisseling te verhogen en werkt kalmerend op het lichaam
  5. Gember – werkt sterk anti-inflammatoir en neutraliseert hierdoor de effecten van Chili om ontstekingen tegen te gaan. Gember verhoogt daarnaast de galstroom zodat cholesterol en gifstoffen worden verlaagd.

Ingrediënten per Chili Burn tablet

Een pakket van Chili Burn bevat 60 tabletten. Iedere tablet bestaat uit:

  • Groene theeblaadjes - 486 mg
  • Dill 150 - mg
  • Gemberwortel - 50
  • Chilipeper - 12 mg
  • Pepermunt - 4,50 mg

Waarom groene thee en chili?

Meerdere klinische studies hebben duidelijk aangetoond dat lichaamsvet vermindert door de consumptie van groene thee. Daarnaast hebben chilipepers ook een natuurlijk vermogen om vet te verbranden, omdat ze calorieën gebruiken om warmte te produceren. Doordat chilipepers complementair aan groene thee zijn, verhogen ze de vetverbranding. Bovendien zijn zowel groene thee als chilipepers een krachtige antioxidant, verhogen ze de spijsvertering en verlagen ze het cholesterolgehalte.

Hoeveel val je af met Chili Burn?

Klinische studies hebben aangetoond dat wanneer proefpersonen dagelijks tussen de 170 - 300 mg EGCG innemen (Chili Burn bevat 145 mg per tablet) de vermindering van lichaamsvet over een periode van 12 weken tussen de 7-10% zal liggen.

Dosering van Chili Burn

Neem een Chili Burn tablet met groot glas water in de ochtend voor of na het ontbijt en in de namiddag voor of na het avondeten in. Voor het beste resultaat, kan men gedurende de eerste twee weken beter en dubbele dosering aanhouden, dus twee Chili Burn tabletten in de ochtend en twee in de namiddag. Zorg ervoor dat je dagelijks rond de 2 liter water drinkt, omdat men dan het beste resultaat bereikt.

Is het noodzakelijk om een bepaald dieet te volgen bij het gebruik van Chili Burn?

Niet per se. Het doel van Chili Burn is het vergroten van het dagelijkse calorieverbruik zodat men automatisch gewicht verliest zonder enige inspanningen. Als men echter meer dan 7-10% aan lichaamsvet wil verbranden binnen 12 weken, kan het aangeraden worden om bijvoorbeeld meer water te drinken en het liefst ook appelazijn en/of groene thee, 5-6 kleine porties per dag te eten in plaats van 3 grote en de consumptie van verwerkte koolhydraten en verzadigde vetten te verminderen. Verwerkte koolhydraten zijn echte dikmakers en zitten in o.a. suiker, sappen en snoepgoed. Verzadigde vetten zijn de slechte vetten en verhogen het cholesterol. Ze zitten in alle dierlijke voedingsmiddelen zoals vlees, zuivel en eieren.

Hoe lang kan men Chili Burn blijven gebruiken?

Het wordt aangeraden om na de 12 weken te stoppen of in ieder geval een pauze te nemen. Zoals met de meeste natuurlijke producten, zal het lichaam van tijd tot tijd een pauze nodig hebben. Als men door zou blijven gaan met het gebruik, dan neemt de effectiviteit af, maar verder zijn er geen directe gezondheidsrisico’s aan verbonden.

Is Chili Burn veilig?

Voor de meeste mensen is Chili Burn zeer veilig te gebruiken. Gebruik Chili Burn echter niet wanneer er sprake is van:

  • Galstenen
  • Maagzweren
  • Leveraandoeningen

Kan Chili Burn gebruikt worden in combinatie met andere afslankmiddelen?

Ja, Chili Burn kan worden gecombineerd met andere afslankproducten, maar om extra gewicht te verliezen kan met het beste Chili Burn combineren met een afslankmiddel dat gemaakt is op basisvan appelazijn.

Allergeneninformatie Chili Burn

Chili Burn is vrij van:

  • Zout
  • Suiker
  • Lactose
  • Gist
  • Gluten
  • Soja

Daarnaast bevat Chili Burn geen kunstmatige kleurstoffen of zoetstoffen. Chili Burn is geschikt voor vegetariërs en veganisten.

Waar is Chili burn tekoop?

Chili Burn is te koop bij de Tuinen en andere natuurwinkels. Daarnaast kan Chili Burn o.a. op de volgende websites veilig online worden besteld:

Antwoord niet gevonden?
Aangepast zoeken
Gerelateerde artikelen
Beoordelen
+
Beoordeling
Uw
waardering
?
-
Reacties
#
01-01-1970
01:00
#1
j de romijn
03-06-2013
16:42
kan ik het gebruiken .2010 hersen infarct medc
na de infarcht woog ik 79 kg: nu ca: 100 wandel elkedag minm: 45 minut en dan weer fietsen persantin 200.carbasalaatcal: cretor 5 mg.. amlodipine. 5 mg.
op gezet gevoel over mij .
gaarmne een oprecht antwoord.
dank U.
#2
Eline
11-06-2013
23:45
hoi,

Ik heb vandaag een pakketje van chili burn gekocht. Het is vrij prijzig dus ik was eigenlijk niet van plan om hier nog meer van te kopen. Maar begin je al resultaat te zien na een maand? Want ik hoef eigenlijk maar 5 kilo te verliezen en dan is het prima.

Ik hoor graag snel van u,

Groeten, Eline
#3
Olga
15-06-2014
21:58
Door het gebruik van fluvoxamine schijnt mijn stofwisseling langzamer te werken. Kan ik Chili burn samen met dit middel gebruiken.
#4
vera
14-07-2014
16:26
Heb een traagwerkende schildklier kan ik dan chilli burn gebruiken.ik slik 1thyrax.
Reageren