Snel en moeiteloos afvallen met appelazijn

 Snel afvallen met appelazijn

Appelazijn is een natuurlijk product dat met recht een wondermiddel kan worden genoemd omdat appelazijn een oplossing biedt voor vele kwaaltjes. Maar wist je dat het ook mogelijk is om snel en moeiteloos af te vallen met appelazijn en dat deze methode, in vergelijking met diëten, niet eens zo heel ongezond is?! Door af te vallen met appelazijn hoef je zelf weinig inzet te tonen maar je vet zal wegsmelten als sneeuw voor de zon! Maar waarom is appelazijn nu zo effectief als je af wilt vallen?

Waarom val je snel en moeiteloos af door appelazijn?

  • Appelazijn bevordert de stofwisseling; hierdoor verbrand je calorieën zonder enige inspanning!
  • Appelazijn werkt urineafdrijvend en ontslakkend.
  • Appelazijn bevordert daarnaast de spijsvertering.
  • Appelazijn vermindert de vetopname door voeding en bevordert de afbraak van vet. Hierdoor zal het vetweefsel krimpen en zullen overtollige vet ophopingen verdwijnen.
  • De stofwisseling verloopt efficiënter en hierdoor neemt de drang naar zoetigheid af.
  • Appelazijn 100% natuurlijk en heeft dus geen vervelende bijwerkingen wanneer je er niet te veel van inneemt!

Dosering

Wanneer je appelazijn als vloeistof drinkt, kun je de appelazijn best verdunnen met appelsap of water. Drink 2 à 3 eetlepels appelazijn per keer en doe dit niet vaker dan 3 keer per dag. Appelazijn kun je gebruiken als kuur gedurende één maand. Gedurende deze maand zal je maximaal 6 kilo afvallen. Wanneer je meer wilt afvallen, dien je ook op je voeding te letten en meer calorieën te verbanden. Zorg er echter voor dat je voldoende voedingsstoffen binnenkrijgt, omdat de kilo's er anders na die maand zó weer aan zitten!

Waar is appelazijn nog meer goed voor?

  • Nadat je je haar hebt gewassen, kun je je haar uitspoelen met wat appelazijn (eventueel verdund). Hierdoor krijg je minder last van roos.
  • Appelazijn werkt goed tegen acne en een vette huid. Verdun de appelazijn met wat lotion en dep je gezicht hier iedere avond zachtjes mee.
  • Appelazijn is een wondermiddel tegen vermoeidheid , omdat appelzuur extra energie geeft.
  • Appelazijn reguleert ook de bloeddruk ! Of je bloeddruk nu te hoog of te laag is, gebruik appelazijn voor een normale bloeddruk!

Conclusie

Afvallen met appelazijn is relatief veilig, gemakkelijk, goedkoop en snel. Het enige wat je hoeft te doen om af te vallen, is driemaal per dag appelazijn drinken. Daarnaast krijg je van appelazijn meer energie, een betere bloeddruk en een verminderde eetlust. Ideaal dus als je het moeilijk vindt om je in te houden aan tafel. Zorg er echter wel voor dat je op een gezonde manier afvalt; doe ook aan sport en let op je voeding. Dit betekent niet perse dat je weinig hoeft te eten, maar wél gezond. Na de appelazijn kuur van één maand kun je best je gezonde gewoonten voortzetten en blijven sporten en gezond eten. Ook al zal je die +/- 6 kilo moeiteloos verliezen, je wilt natuurlijk niet dat je achteraf die 6 kilo weer aankomt! Zal je dus moeiteloos afvallen met appelazijn? Ja en nee! Het afvallen is geen probleem, maar je dient je nieuwe gewicht achteraf wel te onderhouden!

Bron

metabolisme.be - appelazijn helpt afvallen

Antwoord niet gevonden?
Aangepast zoeken
Gerelateerde artikelen
Beoordelen
+
Beoordeling
Uw
waardering
?
-
Reacties
#
01-01-1970
01:00
#1
Steffi
21-12-2012
21:19
Geachte heer/mevrouw,

In meerdere artikelen lees ik over appelazijn kuren. Kan appelazijn ook voor een veel langere tijd (jarenlang) dagelijks gebruikt worden om de stofwisseling optimaal te laten functioneren? Of is dan de werking van appelazijn na verloop van tijd niet effectief meer?

Met vriendelijke groeten

Steffi
#2
kim
13-09-2013
21:29
ja dat kan ! t blijft werken
#3
imrane
06-04-2014
18:30
Ik heb gehoord dat appelazijn erg slecht is voor je tanden (tandglazuur gaat weg) en dat je het dus het best met een rietje kan drinken, klopt dat?
#4
henriëtte
13-05-2014
18:39
wat doet appelazijn met je maag
Reageren