Tips om er mooi uit te zien zonder make up

Mooi uitzien zonder make-up

Veel vrouwen gebruiken dagelijks make-up. Met make-up kun je namelijk je oneffenheden goed wegwerken en je mooie kanten extra benadrukken. Make-up geeft je uitstraling vaak net dat extraatje waardoor je je zelfverzekerder voelt dan zonder make-up. Maar om make-up aan te brengen, is het wel noodzakelijk dat je je wekker iedere dag minstens een kwartier eerder zet en bovendien zal je meerdere keren per dag moeten checken of je make-up goed zit. Door je huid in topconditie te houden, zal je veel tijd (en geld!) besparen omdat je er zonder make-up ook geweldig uit zal zien!

Tips om er mooi uit te zien zonder make-up

  • Vrouwen die gezegend zijn met een egale huid, gebruiken vaak geen make-up omdat ze simpelweg niets te verbergen hebben! Daarom is het belangrijk om je huid eerst zo egaal mogelijk te krijgen. De huid herstelt zichzelf 's nachts en daarom is het belangrijk om minimaal 8 uur per nacht te slapen. De huid zal zichzelf dan op natuurlijke wijze herstellen zodat puistjes, rimpeltjes en andere oneffenheden minder kans krijgen. Drink bovendien ook zeker zo'n 8 glazen water per dag, zodat je je huid goed gehydrateerd houdt. Het drinken van te weinig water zal namelijk resulteren in een doffe, vermoeide huid! De combinatie van minimaal 8 uur slapen en veel water drinken, zal er bovendien ook voor zorgen dat donkere kringen en/of wallen zullen verminderen en vaak zelfs verdwijnen. Daarom zul je een heldere en frisse blik krijgen! Omdat je huid er veel mooier uit gaat zien, heb je geen concealer, foundation en poeder meer nodig en omdat de ogen vanzelf helder en stralend worden, heb je geen oogpotlood, eyeliner en oogschaduw meer nodig!
  • Ontwikkel een schoonheidsritueel voor de ochtend en avond en houd je hier iedere dag aan, zelfs op drukke dagen! Laat je eenmalig door een schoonheidsspecialiste adviseren over welke producten het meest geschikt zijn voor jouw huidtype om het maximale uit huidverzorgingsproducten te kunnen halen! Je zult merken dat de mooie, natuurlijke glans van je huid terug zal komen. De grauwe, bleke huid zal worden vervangen door een mooi gezond kleurtje (inclusief schattig blosje op de wangen!) Hierdoor heb je geen highlighter en blush meer nodig!
  • Houd je wenkbrauwen altijd mooi in model. Epileer daarom alleen de haartjes die opvallend onder of boven de natuurlijke boog van je wenkbrauwen verspreid zitten en pas niets aan aan de natuurlijke vorm van je wenkbrauwen! Hierdoor heb je geen wenkbrauwpoeder, wenkbrauwpotlood en wenkbrauwgel meer nodig!
  • Last van gebarsten, droge of rimpelige lippen? In dit artikel lees uitgebreid je hoe je hier voor eens en altijd mee afrekent! Hierdoor heb je geen lipgloss, lippenstift en lippotlood meer nodig!
  • Last van korte, dunne wimpers die ook nog eens uitvallen? Smeer dan iedere avond en ochtend vaseline op de wimpers! De wimpers zullen er iets langer uitzien, dikker worden en bovenal minder vaak uitvallen! Doordat je geen mascara meer hoeft te gebruiken, zullen de wimpers van nature gezonder worden. Hierdoor heb je geen mascara en wimperkruller meer nodig!

Conclusie

Door meer aandacht te besteden aan een goede huidsverzorging, kun je de volgende make-up producten voortaan weglaten:

  • Concealer
  • Foundation
  • Poeder
  • Oogpotlood
  • Eyeliner
  • Oogschaduw
  • Highlighter
  • Blush
  • Wenkbrauwpoeder
  • Wenkbrauwpotlood
  • Wenkbrauwgel
  • Lipglos
  • Lippenstift
  • Lippotlood
  • Mascara
  • Wimperkruller

Het enige wat je nog nodig zult hebben is een goed huidverzorgingsritueel, zelfvertrouwen en een stralende glimlach!

Antwoord niet gevonden?
Aangepast zoeken
Gerelateerde artikelen
Beoordelen
+
Beoordeling
Uw
waardering
?
-
Reacties
#
01-01-1970
01:00
#1
lana
05-09-2012
21:28
ik vind dat deze tips gwn vrijweg goed zijn want ja het is waar water is niet alleen een gezond vet arm drankje maar ook nog is een op pepper voor de huid ga niet lopen denken van ik heb vandaag veel water gedronken dus nu moet ik er goed uit zien houd het circa een week vol want het is tog ook geen magies drankje maar geloof me het is waar
#2
Naomi
26-04-2015
22:50
Een leuke en handige website! Voortaan ga ik meer water drinken, en ben benieuwd naar het resultaat. Groetjes
Reageren