Vakantie in Florida

Florida

LinktekstFlorida is een fantastische vakantiebestemming. De meeste mensen kennen Florida alleen maar van Miami en Disney World, maar Florida heeft veel meer te bieden. De kusten van Florida, en dan met name de Golf van Mexico hebben de mmoiste stranden van de wereld.

Verblijf

Verblijf in Florida: Als start punt van uw Florida ontdekking raden wij Orlando aan. Centraal gelegen en met het voordeel van de concentratie van alle pretparken.

Accomodatie

Welke accomodatie: Als u met meerdere personen reist, dan is een vakantie villa ideaal. U huurt een dergelijke villa in zijn geheel, ongeacht het aantal personen. Deze villa's hebben een ongend gerief en luxe! Airco, was en droger, internet, meerdere slaapkamers en badkamers en een eigen privé zwembad. Meestal gelegen in afgesloten parken met slagboom en portier. In dergelijke parken kunt u asl huurder ook gebruik maken van het Club House, met sportfaciliteiten, lounge, bar, zwembad, etc.

LinktekstZie ook Watersong Resort in Davenport bij Orlando http://www.vacationinflorida.nl en Orlando Forum http://www.orlandoforum.nl

! Dit artikel is eigendom van de auteur Bmaurits. Gebruik van deze informatie is niet toegestaan zonder toestemming van deze auteur. Raadpleeg onze Algemene Voorwaarden voor meer informatie of neem contact op met de auteur.
Antwoord niet gevonden?
Aangepast zoeken
Gerelateerde artikelen
Beoordelen
+
Beoordeling
Uw
waardering
?
-
Reacties
#
01-01-1970
01:00
Reageren