Wat zijn de voordelen van Detox thee

Detox thee

Detox thee is een thee die oorspronkelijk uit India komt en het lichaam van binnen reinigt. Detox thee voert de afvalstoffen af, waardoor de gezondheid wordt verbeterd en de geest tot rust komt. Lees verder waarom het belangrijk is om het lichaam te reinigen met Detox thee en wat de voordelen van Detox thee zijn.

Waarom is het verstandig om het lichaam van binnen te reinigen?

We worden maar al te vaak blootgesteld aan lichaamsvreemde stoffen: uitlaatgassen, sigarettenrook, alcohol, cafeïne, additieven in voedingsmiddelen en een overconsumptie van zoete, zoute, vette en dierlijke voedingsmiddelen zoals vlees, eieren en zuivel. Dit heeft allemaal als gevolg dat het lichaam afvalstoffen opslaat. Omdat de blootstelling aan lichaamsvreemde stoffen niet wordt stopgezet, krijgt het lichaam niet de kans om deze afvalstoffen zelf af te voeren. Daarom kampen velen dagelijks met de gevolgen van opgeslagen afvalstoffen:

Over Detox thee

Detox thee wordt gemaakt van een combinatie van kruiden en specerijen die in India al eeuwen worden gebruikt vanwege hun heilzame effecten op het lichaam en geest. Detox thee bevat de volgende kruiden en specerijen: kaneel, zoethout,, paardebloem, venkel, jeneverbessen, anijs, kliswortel, salie, koriander, kardemom, kruidnagel, gember, peterselie, kurkuma, wortel en zwarte peper.

Voordelen van Detox thee

  • Detox thee ondersteunt de alvleesklier, lever, blaas, longen, nieren etc. bij hun belangrijke functies.
  • Je bouwt een betere weerstand op, dus je bent minder vaak ziek. Bovendien helpt Detox thee je sneller gezond te worden als je wél ziek bent. Detox thee kan o.a. koorts en menstruatiepijn verminderen en is een natuurlijke pijnstiller.
  • Afvalstoffen worden afgevoerd; hierdoor zie je er slanker uit. Bovendien stimuleert Detox thee de vetverbranding. Daarnaast zal je extra afvallen als je je kopje koffie vervangt door Detox thee.
  • De eerste tekenen van huidveroudering worden later zichtbaar.
  • Detox thee helpt een opgeblazen gevoel te verminderen.
  • Detox thee kan het hele jaar door worden gedronken, zodat je je lichaam altijd schoon houdt van binnen.
  • Detox thee reinigt het bloed en de aderen op een natuurlijke manier. Je kunt hierdoor o.a. de verschijning van spataderen uitstellen of voorkomen .
  • Last van een onaangename lichaamsgeur als je transpireert? Binnen een mum van tijd is dit weg als je Detox thee drinkt.
  • Lichaam en geest komen weer in balans, waardoor je je beter voelt en lekkerder in je vel zit.
  • Mensen met slaapproblemen hebben er baat bij om dagelijks een kopje Detox thee te drinken, omdat je je gemakkelijker zult kunnen ontspannen en beter zult doorslapen.
  • Door Detox thee in de ochtend te drinken, zal je gedurende de dag opmerkelijk veel energie hebben.
  • Detox thee bevat geen cafeïne.
  • Detox thee is ideaal bij concentratieproblemen en hierdoor zeer geschikt voor studenten, mensen met een drukke baan en ouderen.
  • Detox thee helpt stress effectief te reduceren.
  • Detox thee verhoogt het libido op een natuurlijke manier.
  • De huid wordt mooier. Vanwege de vele afvalstoffen die we dagelijks binnenkrijgen, ziet de huid er soms dof en onzuiver uit. Door Detox thee te drinken zal de huid weer gaan stralen en puistjes en andere oneffenheden zullen vervagen en na verloop van tijd zelfs verdwijnen.
  • Detox thee zit meestal vol anti-oxidanten; deze beschermen het lichaam tegen vrije radicalen .

Lees ook

Antwoord niet gevonden?
Aangepast zoeken
Gerelateerde artikelen
Beoordelen
+
Beoordeling
Uw
waardering
?
-
Reacties
#
01-01-1970
01:00
#1
rakiman
18-08-2012
20:46
Heb belang bij de producten v detox kusmi vr gr Rakiman
Reageren