Welke leuke dingen zijn er te doen in Singapore

Inleiding

Singapore heeft veel interessante dingen te bieden. De mensen zijn er heel vriendelijk en behulpzaam, het eten is overheerlijk en het weer is er prachtig. Maar dat wist je natuurlijk al. Lees snel verder als je wilt weten wat Singapore jou als toerist nog meer te bieden heeft!

Uitgaan in Singapore

  • Bij de Orchard Road Area zul je vele clubs en bars tegenkomen. De 2 beste zijn: Ice Cold Beer en Muddy Murphy’s.
  • De leukste clubs van de City Hall Area zijn: balaclava, Liberte en New Asia Bar.
  • Een echte aanrader is de Chinatown area. Als je daar uit wilt gaan, ga dan naar de Chinatown Club Street en Tanjong Pagar area. Andere leuke plaatsen daar zijn: Kazbar, 37 the Bar en Beaujolais.
  • Ook een tip is de populaire Clark Quay area. Daar kun je vele clubs vinden, maar de meest populaire zijn: Home Club, 1NiteStand Bar & Comedy Club, Brewerkz, Cafe Iquana, Ministry of Sound en Attica.
  • Bij de Raffles Place area, het financiële centrum van Singapore, kan je naar de volgende leuke plaatsen gaan: Harry’s Bar, Dharma’s Kebab Shop en The Penny Black.
  • Bij de Mohamed Sultan area in Singapore vind je vele leuke clubs, eettenten, muziek, en cocktailbars.
  • De meest populaire club van de Holland Village area in Singapore blijft Wala Wala.

Romantiek in Singapore

  • Begin je dag met een ontbijtje bij het Halia Restaurant. Dit restaurant is gevestigd in de mooie rustige Singapore Botanische Tuinen. Op een doordeweekse ochtend zal het er rustig en romantisch zijn. Na het ontbijtje kun je de tuinen bewonderen.
  • Vanaf de Carlsberg Sky Tower heb je een mooi uitzicht over Singapore, Sentosa en de zuidelijke eilanden.
  • Breng zeker ook een bezoekje aan The Underwater World in Sentosa. Je komt er de meest bijzondere dieren tegen, zelfs de Indische zeekoe. Dit is een bijna uitgestorven diersoort die in Singapore en nog enkele andere plaatsen voorkomt.
  • Ga langs bij de Spa Botanica. Dit is een spa in een tropische tuin.
  • Dineer eens bij The Ewuinox. Je zit dan letterlijk in de wolken. Dit is dé ideale plek in Singapore voor een huwelijksaanzoek of een romantisch avondje. Dit is het meest hoge en meest romantische punt van Singapore.

Antwoord niet gevonden?
Aangepast zoeken
Gerelateerde artikelen
Beoordelen
+
Beoordeling
Uw
waardering
?
-
Reacties
#
01-01-1970
01:00
Reageren