Geld verdienen met links plaatsen

Geld verdienen met links plaatsen

Inleiding

Je kent ze vast wel, de vele startpagina's met enorme verzamelingen van links over een bepaald onderwerp. Bekende voorbeelden zijn Jouwpagina.nl en Startpagina.nl. Bij deze sites kun je gratis je eigen startpagina beginnen en links plaatsen. De eigenaren van Jouwpagina en Startpagina tonen Google adsense advertenties op jouw pagina en gaan er met de winst vandoor. Dit kan ook anders!

Allepaginas

Een relatief nieuwe systeem is dat van Allepaginas.nl. Het werkt in principe hetzelfde als alle andere startpagina's. Jij maakt gratis een nieuwe pagina over een bepaald onderwerp aan, en plaatst hierop links die met dat onderwerp te maken hebben. Je mag je eigen reclamebanners op je startpagina zetten en bent zelf verantwoordelijk voor de inhoud van je pagina. Allepaginas onderscheidt zich van andere startpagina's omdat je voor elke link die je plaatst een vergoeding van maar liefst € 0,01 krijgt. Herinner jij je nu die pagina's met enorme linkverzamelingen weer? Wat hadden die mensen een boel geld kunnen verdienen, alleen door je startpagina op een andere site aan te maken.

Regels

Natuurlijk moet je je wel houden aan een aantal regels. Anders zou iedereen lukraak dezelfde links plaatsen of links die niets met het onderwerp te maken hebben. Als je je aan de volgende regels houdt, ontvang je je vergoeding voor de links:

  1. Een pagina moet minimaal 100 links bevatten en mag maximaal 1000 links groot zijn. Je mag wel zo veel pagina's aanmaken als je wilt.
  2. Banners groter dan 120x60 zijn niet toegestaan.
  3. De links op je pagina moeten over het onderwerp van je pagina gaan. Je mag wel een paar links plaatsen die niets met het onderwerp te maken hebben, maar overdrijf dit niet!
  4. Geen 18+ links op pagina's als het onderwerp niet over 18+ gaat.
  5. Rubriekstitels moeten met een hoofdletter beginnen.
  6. Een pagina moet minimaal 10 rubrieken bevatten met elk minimaal 10 links.
  7. De rubrieken moeten netjes verdeeld zijn over de 3 kolommen van de pagina's. Dus niet alle rubrieken en links onder elkaar in één kolom plaatsen!
  8. Het is niet toegestaan links van een concurrerende dochterpagina volledig te kopiëren. Je mag er natuurlijk wel gebruik van maken maar je bent zelf verantwoordelijk voor de mogelijke gevolgen.
  9. Het is niet toegestaan elke keer te linken naar een andere pagina binnen hetzelfde domein.
  10. Je mag zelf de kleuren van de layout wijzigen maar de links en de rubriekstitels moeten goed leesbaar zijn.

Als je met je pagina's € 25,00 hebt verdiend kun je een uitbetaling aanvragen. Let op dat als je een pagina ter keuring hebt aangeboden en hiervoor je vergoeding hebt gekregen je niet opnieuw een vergoeding kunt vragen als je een paar links wijzigt. Plaats je dus na goedkeuring van een pagina nog een paar links erbij dan worden deze niet vergoed!

Als een pagina klaar is mag je ook je eigen banners plaatsen! Doe hier je voordeel mee en genereer nog meer extra inkomsten met je startpagina. Aanmelden bij Allepaginas is gratis, en je hebt geen verplichtingen. Je kunt stoppen wanneer je maar wilt zonder dat je ergens aan vast zit. Dus waarom niet eens proberen? Meld je gratis aan